lundi 3 octobre 2011

Today, when I woke up, there was a little ray of sun in my bedroom just by the angels.
I found this light beautiful and wanted to share it with you.
This is a stencil i did this week
The last sweet peas of my garden.
A rose from my garden, but I forgot the name?
We still have hot and beautiful weather here, but only for one day...I think then Autumn is arriving.  I probably will have a rest in my garden this afternoon, what about you? What are you going to do?  See you later!

12 commentaires:

Claudine brodeuse de perles a dit…

Merci de partager tes jolies photos avec nous. J'aime beaucoup la première et tes fleur sont magnifiques. (Je ne sais pas le nom de ta rose )
Pour ma part, cet après-midi, je vais faire de la couture mais à l'abri du soleil et dans la pièce la plus fraîche de la maison. Voilà, j'espère avoir tout compris. Gros bisous pour ce premier jour de la semaine

Gilda - Sweet sweet home a dit…

De tes photos je vois que même tu adores les anges comme moi. Ton coq est délicieux.Malheuresement je suis déjà à travail et j'y resterai jusqu'à soir. Mais je t'souhaite un serein repose dans ton jardin. Gilda

Pétales de fées a dit…

Quel joli petit coin de chambre caressé par ce rayon de soleil ! J'ai aussi la passion des angelots et celui qui est assis est adorable !
Il fait très chaud chez moi aussi, tout est sec et les rosiers souffrent un peu.
Très belle semaine à toi Catherine . Bisous

sissie a dit…

Thanks for sharing your lovely ray of sunlight on the angels. Makes me feel at peace.

Hope you have a wonderful week.

hugs
Sissie

Veronica a dit…

Un rincon bellisimo!!
Saludos
Veronica

Rita a dit…

Je viens te voir souvent, mais j'ai de la difficultée avec les commentaires. Your posts are always so delightful. Merci Catherine.
Rita

ALISON a dit…

I always enjoy my visit here .The roses are lovely.....the days are also very hot here in Italy.it's amazing it's still summer here. ciao Alison

polkadotpeticoat a dit…

I love your little light in the bedroom with your angel.....so pretty!
last rose thats sad.....it does look so pretty in your cup!

It's me a dit…

What a beautiful flowers from your garden...here it is beautiful weather...i am sitting outsite the whole day....love it ...it may stay the month october.......yes !! love from me...xxx..

Heather a dit…

What a beautiful rose!

Beatnheart a dit…

glorious rose.

Leslie a dit…

I love beatrix potter too ~ your collection is pretty.
It is finally turning into fall here.
Your roses are lovely!!
Have a great night.