lundi 7 février 2011


Hello friends! I had a rest today and i was thinking on Valentine's day. I am going to cook a special meal and i must choose the recipes. Will you cook a special meal or will you go to the restaurant? We already went to the restaurant on that day, but it was too crowed!
Let's have a chocolate and ginger cake!
some spiced love apples!
I hope to be fit again to continue my makeover, I have  already another idea!

17 commentaires:

****Nannarè**** a dit…

Che bel cuore di rose per S.Valentino!!!!!!
ciao baci
da
*nannarè*

Pétales de fées a dit…

Quel beau cœur de roses rouges !

La Saint Valentin est le jour de notre anniversaire de mariage... quoi de mieux ?
Cette année petit repas aux chandelles !
Bisous

✿ Hélène Flont ✿ a dit…

Et bien je crois que mon époux va me préparer un petit repas fin , je m'occuperai de dresser la table et ferais sans doute ma recette fétiche en dessert, un cœur de meringue, chantilly et fraise auquel j'ajouterai au dernier moment du miel et de la gelée de roses!!! Quel sortilège!!!

✿◕ ‿ ◕✿

Rita a dit…

What a perfect post to start the week. Nous aurons un petit repas pour 2 chez nous. Alors je dois me trouver un menu spécial.
Rita

It's me a dit…

I hope you have a romantic valentijn.....and feel better soon......love love love Ria....

Gilda a dit…

Pour célébrer la Saint-Valentin nous allons à notre restaurant préféré. Lorsque mon mari m'a demandé de l'épouser. Je n'ai jamais essayé le gâteau au chocolat et au gingembre, vous aurez certainement bonne. Je vous souhaite une heureuse Saint-Valentin
Bisous

Kom Achterom a dit…

oooh love the hart with roses! And thanks for your lovely comment on my webshop!!
Wish you a verry romantic valentijn
Yolanda

La Vie Quotidienne a dit…

Since it is only me I probably won't cook a special meal...but I have fun sending my grandchildren Valentine's gifts. My husband used to write me the most wonderful poems for Valentine's Day and I have them all.

Sylvia a dit…

What a lovely post, Catherine !
That heart of roses is so beautiful !
Have a wonderful Valentine's day !
Sylvia

Life In a Little House a dit…

Sounds wonderful!! ~love the pictures ~Love Heather

Pamela a dit…

Very pretty old photographs!!
Pamela :)

Catherine a dit…

I'm not sure what hubby has planned for Valentines Day ~ something nice I hope! :)

Happy Week Catherine!
xo Catherine

Country Dreaming a dit…

It was soooo good to see you today.
Sorry to hear that you have not been feeling well--hope you are getting better.
We haven't made our plans our plans yet.

Take Care

Melinda

Heather a dit…

Your Valentine images are simply wonderful.

Erika Nagy Farkas Dudás a dit…

Nagyon szép az a rózsa-szív!

Patty a dit…

Catherine, I hope you are feeling better! I love the image of the heart roses! It is really beautiful! I will have to plan something for my Mother to make her feel special that day! Happy Valentine's Day to you. I look forward to seeing what you plan to make!

Trets Welt a dit…

Hei Cathe,wie romantisch...menu,Blumen und marriage...finde ich süss zu Valentinstag.Bussi.Luciene.